Nyhed
Nyt ydelsessystem tages i brug
Det nye system vil sikre bedre overblik over ydelser og hjælpe med at understøtte korrekte og rettidige udbetalinger af ydelser som kontanthjælp, enkeltydelser og uddannelseshjælp
Det nye system vil sikre bedre overblik over ydelser og hjælpe med at understøtte korrekte og rettidige udbetalinger af ydelser som kontanthjælp, enkeltydelser og uddannelseshjælp
Der vil også fremover blive mulighed for at få et overblik over ens udbetalinger via Min Side på Borger.dk samt følge ens ansøgning i en ansøgningsproces.
Systemet implementeres i perioden fra den 4. til den 15. oktober 2021 i vores afdeling for Administration og Udbetaling.
Afdelingen kan desværre ikke sagsbehandle i overgangsperioden, men ved akutte spørgsmål kan afdelingen kontaktes på 45 97 30 11, hvor din henvendelse registreres - og efterfølgende vil afdelingen kontakte dig inden lukketid.