Ejendomskontoret
Kommunale udlejningsejendomme
Kommunale udlejningsejendomme
Ejendomskontoret sørger for opkrævning af husleje mv. og har ansvaret for at vedligeholde udlejningsejendommene.
Borgerservice i Center for Borgerservice, Arbejdsmarked og Kultur varetager kommunens boligrådgivning.
Du kan her læse om kriterierne for opskrivning til bolig
Lejekontrakt underskriver du digitalt via et link, som Ejendomskontoret fremsender på mail.
I denne mail vedhæfter Ejendomskontoret anden vigtig information samt husorden, som du skal respektere og overholde.
Er der vaskeri i ejendommen, får du udleveret vaskebrik til den enkelte ejendoms vaskeri. Ejendomskontoret udleverer vaskebrik til dig, når du underskriver lejekontrakten.
Du skal indbetale depositum og forudbetalt leje via girokort enten i bank eller på posthus. Betalingen skal være foretaget, inden du flytter ind i lejemålet. Der skal vises kvittering for indbetaling.
Du medbringer kopi af underskrevet lejekontrakt, når du skal have udleveret nøglen. Indflytningssyn aftales med Ejendomskontoret.
Kontakt til Ejendomskontoret
Hvis du har spørgsmål til lejekontrakten, betaling af depositum og forudbetalt leje eller husleje m.v., kan du rette henvendelse til:
Ejendomskontoret tlf.: 45 97 31 22 (tryk 1)
E-mail: ejendomskontoret@ltk.dk
Ved personlig henvendelse bestiller du tid i Borgerservice på www.ltk.dk
Kontakt til Distriktskontoret
Hvis du har spørgsmål til selve indflytningen, installation af opvaskemaskine, samt den indvendige vedligeholdelse af boligen, kan du rette henvendelse til ser- vicemedarbejderen:
Distriktskontoret tlf: 45 97 31 22 (tryk 2)
E-mail: distriktskontoret@ltk.dk
Servicemedarbejderen kan træffes på distriktskontoret alle hverdage kl. 8 - 10
Kontakt til Falck
I situationer hvor hurtig hjælp er påkrævet, skal Falcks Redningskorps kontaktes på:
Tlf. 70 24 45 10.
Husk at oplyse, at det er kommunens ejendom. Falck vil herefter sørge for den fornødne hjælp.
For beboere i ungdomsboligerne Rævehøjparken skal henvendelse ske til Panorama www.panorama-aps.dk eller på.Tlf. 43 44 00 49 eller døgnvagt på Tlf. 40 25 22 60
OBS! Unødigt tilkaldt hjælp betales af dig.
Eksempler på nødvendig tilkaldt hjælp er: ingen vand, varme og strøm.