Gå til hovedindhold
Du er her:

Ejendomskontoret

Kommunale udlejningsejendomme

Ejendomskontoret sørger for opkrævning af husleje mv. og har ansvaret for at vedligeholde udlejningsejendommene.

Hvordan får jeg en bolig i kommunen?

  • Anvisning af boliger

    Borgerservice i Center for Borgerservice, Arbejdsmarked og Kultur varetager kommunens boligrådgivning.

    Du kan her læse om kriterierne for opskrivning til bolig

    Kontakt Borgerservice for tidsbestilling

    Kontakt Borgerservice via e-mail

  • Lejekontrakt og husorden

    Lejekontrakt underskriver du digitalt via et link, som Ejendomskontoret fremsender på mail.

    I denne mail vedhæfter Ejendomskontoret anden vigtig information samt husorden, som du skal respektere og overholde.

  • Vaskeri og vaskebrik

    Er der vaskeri i ejendommen, får du udleveret vaskebrik til den enkelte ejendoms vaskeri. Ejendomskontoret udleverer vaskebrik til dig, når du underskriver lejekontrakten.

  • Depositum og forudbetalt leje

    Du skal indbetale depositum og forudbetalt leje via girokort enten i bank eller på posthus. Betalingen skal være foretaget, inden du flytter ind i lejemålet. Der skal vises kvittering for indbetaling.

  • Afhentning af nøgle

    Du medbringer kopi af underskrevet lejekontrakt, når du skal have udleveret nøglen. Indflytningssyn aftales med Ejendomskontoret.

  • Vigtige telefonnumre

    Kontakt til Ejendomskontoret 

    Hvis du har spørgsmål til lejekontrakten, betaling af depositum og forudbetalt leje eller husleje m.v., kan du rette henvendelse til:

    Ejendomskontoret tlf.: 45 97 31 22 (tryk 1)

    E-mail: ejendomskontoret@ltk.dk

    Ved personlig henvendelse bestiller du tid i Borgerservice på www.ltk.dk

    Kontakt til Distriktskontoret

    Hvis du har spørgsmål til selve indflytningen, installation af opvaskemaskine, samt den indvendige vedligeholdelse af boligen, kan du rette henvendelse til ser- vicemedarbejderen:

    Distriktskontoret tlf: 45 97 31 22 (tryk 2)

    E-mail: distriktskontoret@ltk.dk

    Servicemedarbejderen kan træffes på distriktskontoret alle hverdage kl. 8 - 10

    Kontakt til Falck

    I situationer hvor hurtig hjælp er påkrævet, skal Falcks Redningskorps kontaktes på:

    Tlf. 70 24 45 10.

    Husk at oplyse, at det er kommunens ejendom. Falck vil herefter sørge for den fornødne hjælp.

    For beboere i ungdomsboligerne Rævehøjparken skal henvendelse ske til Panorama www.panorama-aps.dk eller på.Tlf. 43 44 00 49 eller døgnvagt på Tlf. 40 25 22 60

    OBS! Unødigt tilkaldt hjælp betales af dig.

    Eksempler på nødvendig tilkaldt hjælp er: ingen vand, varme og strøm.

Lejeloven